Me and Update

Salam Sayang U olls...

Masih lagi mencari ilham untuk blog yang baru, masih lagi nak recall..apa yang aku letak kat blog sebelum ni....masih lagi dengan tempias Facebook.....yang senang nak update...chating-chating dan sembang-sembang gitu...

Nasib la semangat menulis masih lagi rajin selepas one year meninggalkan...

Lagi-lagi kalau diri ini dah mula boleh manage time and life dengan baik...baik ke?boleh ler :p

mmm...lagi inspire dengan rakan-rakan lamaku yang mula berblog....bukan apa...asyik duk baca blog orang lain jer....aku pun ada blog gak...

hah....jeoulous la tengok nuffnang blogger yang meningkat...aku jer yang duk statik x gerak...

Berblog ni satu kenangan...tapi aku cam ishh....perasan benor ler kalau ada blog...ala-ala cam ramai peminat...lantak ler eh....apa orang nak kata janji bila berblog kita akan rasa puas dan akan merinduinya.....

dah-dah...membebel pulak eh...tuan punya laptop dah duk sebelah ni....nasib cousin aku jer yang punya...nanti bila aku dah ada laptop baru rajin la lagi...tuan tanahku outstation...apa lagi mengisi lapang....will update happy news .....tunggu....

and yang paling suka...boleh update jalan-jalan, makan-makan, masak-masak....kawan-kawan juga...pye-pye

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu