Masih mencari mood

MasyaAllah....lama dah tak update rupanya...kali ni nak update secara tak formal, saya ada cuma
  • Biasa der, suami ada kat rumah...so memang buat-buat sibuk...kan suami suka manja-manja....suami cakap okey, memang naluri lelaki...perlu isteri bercakap baik-baik tak nak membebel der... :P
  • Tetiba jadi ibu yang sangat cemerlang, berusaha setiap hari nak masak :P , nak air tangan mak..
  • Anak-anak sibuk nak exam...so memang kena fokus, InsyaAllah akhir tahun ni Abang danish dan Ameera dapat naik pentas....Terima kasih atas doa der!
  • Fokus dengan kerja...supaya dapat balik pukul 5 selalu
  • Tak ada masa nak story kat blog sebab ceritanya dah basi...lagi kawan baik saya aka suami saya ada disisi....hehe
  • Fokus dengan usaha melatih anak-anak solat, masyaAllah sangat kagum dengan suami yang setiap pagi angkat anak dara tunggu sampai ke bilik air sehingga la solat...I wish saya juga bersabar....dalam mendidik anak...macam mak dia dulu....anak perempuan penuh dengan emosi...saya adalah anak bongsu yang ditatang umpama minyak yang penuh...anak dara saya d only one i have....love u dear...lillahitaala!
  • Saya rasa 24 jam itu tak cukup ....Ya Allah mudahkan urusan saya jangan dibiarkan walau sekelip mata
Last but not least saya ada banyak story nak share, masih mencari mood dan manage my time...semoga kita dirahmati dan diberkati Allah, InsyaAllah

"Ya ALLAH
Bila ada sahabat kami, yang
bersedih berikanlah kebahagiaan
untuknya

Ya ALLAH
Bila ada sahabat kami, ada yang
terluka jadikanlah lukanya awal
dia jadi bijaksana

Ya ALLAH
bila ada sahabat kami yang
sedang jatuh cinta…jagalah
hatinya sesuai kehendakMU

Ya ALLAH
Lindungilah kami dari jalan yang
tidak ENGKAU redhai…

AMIN…"

Sumber http://pakarcinta.com/blog/doa-untuk-sahabat/

p/s; Der adalah ayat wanna  bila dia selalu message...

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu