Final year end will be 10 days more...MasyaAllah!

Alhamdulillah segala puji milik Allah.....

Sungguh.... melimpah-limpah rezekiNYA


Jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika  di dalam bumi, keluarkanlah,
jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu,
limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.


Ada tertanya-tanya lagi... di mana saya kini..apa khabar saya kini.....Alhamdulillah berkat doa-doa sahabat makbul juga saya ingin dapatkan bayi baru lagi...... eh...kan baru dapat....nak kejar umur 35... dengan IzinNya... juga..

Ada yang tanya saya di mana...saya masih di Kuala lumpur dah tukar tempat kerja baru..different oil and gas company..with happy MODE...with good payment (Rezeki Allah juga...)...mmmm..saya suka! dan saya yakin Allah tahu apa yang kita perlukan....tetiba nak pergi arab pulak....sebab seronok tengok kehidupan prof kamil....


Dah lama nak share...buat-buat sibuk...huhu..semesti saya lebih bahagia....dengan hijrah yang membawa kejayaan....
This is my colleagues... my superior canada man whose name is Meager J Danial...my roomate vasanty...and leader for scheduler uncle steven...opss ada seorang lagi..malay girl...she's not in mood during our lunch @ Mandarin hotel....


My good friend of mine..currently already resign with reason... she is really good girl...Ros...
Really miss her for what ever we have done together... May Allah protect her and family as always..

What a lavish i can share..tetiba jakun jap...with new place..oh nope...it almost 1 year...first time i have entered here...kakak-kakak admin assistant sangatlah membantu....of course efisien...for me... ianya sangat baik untuk penghijrahan yang saya lakukan...Allahuakbar!


mmm...my room...



Nikmat bersabar..... dan semua ni hanya dengan ilmu yang Allah bagi dengan my old company....opss..tetiba nak g arab lagi.... (dalam hati doa....Rezeki anak-anak siapa yang tahu....)


Kagum dengan teknologi.....kagum dengan safety.....mana taknya..after one month saya dapat kerusi baru... after doing ergonomic assestment....HEBAT!... semua ni dari Allah....

Just sharing... not to compare with old company....harapan... dan cita-cita nak jugak pergi offshore....tak nak la sekarang...lagi mak buyong dan bad weather... tak sesuai!
All medical dah pass...but my superior jer...tak bagi approval lagi..huhu..excited pulak... tapi takut juga nak kursus BOSET tu...saya cuma pandai berenang katak..haha... 

Saya tak mampu nak ceritakan betapa semua ini Allah bagi pinjaman..dan pinjaman ini membuat saya tenang......  Semuanya Allah yang punya......

Mmm... i want a new hijrah again....

Last but not least... Ya Allah..Tunjukkanlah dan berikanlah kami hidayah dan taufik...jalan yang lurus....jangan di biarkan kami walau sekelip mata....Amin...

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu