Agen Bung Mokhktar 2.5Million!

Peniagaan yang pernah saya buat juga Unit Trust semasa bekerja!

Sempat 4 bulan, first month sale RM200k, dapat RM4k Semua komisen sedekah kat pembangunan Masjid Bandar Damansara..

(Mesti tertanya kenapa kan-saya ada niat)

Kami kahwin muda, nak hidup pun berkira-kira, nak bagi mak ayah, tanggungjawab dah, kami suami isteri bukan ada mak ayah orang senang pun, so bila kami kawin bukan halangan nak buat baik terus.....

nak besarkan anak perlukan duit, nak bayar rumah, nak bayar kereta....dunia kami suami isteri ni sangat sibuk, tiada masa.... malam jer rehat... tu pun tidur...terus..tiada life yang menarik pun, ada sesuatu yang selalu berlaku, saya nampak kelemahan suami, suami pula nampak kelemahan saya, jadi masing-masing menuntut hak!

Last-last asyik gaduh...bosan kan.... mula la... saya pentingkan diri saya...suami dengan cara dia....masing-masing ada duit sendiri....Syukur saya cepat matang... saya tak mahu jadi macam keluarga orang lain berpecah belah... saya muhasabah diri sendiri, saya doa dan terus sedekah....

bila berbual-bual dengan suami, saya tanya awak tahu tak komisen unit trust saya bagi kat masjid damansara kuantan? tak tahu katanya....saya baru tahu.... 😎😎😎😎

Sanggup attend training jumpa Mahadi dan Elyn.. (orang terkenal ni dalam bidang saham/Insuran Malaysia)

Elyn pun selalu call, saya terus memilih The Cendol Champion Yatt By Cendol Champion dan kini Dietliciouss HQ juga Thawbaek Kuala Nerus

Tentang rezeki, saya percaya ada rezeki yang masih tertunggak apabila kita diberi peluang kehidupan..

Mempunyai seorang suami dan anak-anak juga rezeki..

Mmm, bonusnya "Tak sampai hati bila laki masak nasi goreng disebalik udang, takkan saya tengok jer"

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

#Bukanagenziziazzete

#bukanjugaagenbungmokhtar



Ala, suami korang pun boleh masak, rasa dia lebih sedap dari nasi goreng kuala sepetang kalau udang penuh gini.....

Guna jer pes nasi goreng adabi, tu la rahsianya, tumis.. masuk udang, masuk nasi...siap, tambah la kicap cap kipas udang sikit....Tadaaa siap... tak perlu tumbuk2 bawang ni...bagai...
{tolong rahsia boleh, nanti lariskan pes nasi goreng adabi tu kat kedai-kedai}



😝😝😝😝😝


Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu