I'm pregnant again :)

Actually, saya sangatlah teruja dengan berita ini, lagi la..baru-baru pergi bercuti ke cameron highland, and sejuuukkk...apa lagi...he,he...HALAL

Alhamdullilah, dah masuk 10 minggu, kalau due ni 2 julai 2011.

Tapi dalam masa yang sama, i got komplikasi utk pregnancy kali ni...mmm...bila dah era 30++...mmm ada aja...

yang tak best,,,diserang diabetes...kini memerlukan insulin however gula dalam darah mencapai 9...and tak suka lagi ada hypertension jugak...tapi ukurannya 130/90...bawah tu agak...dr advise mkn ubat...first time makan...diserang migrain...so bila call dr kena stop...next appointment kena tukar ubat katanya....

alahan...mmm...tak payah cakap...uwek,uwek...yang pasti semua dugaan ni allah bagi untuk sihatkan baby kita...

seperti biasa yang pertama dan kedua...pasti akan bermula cuti sakit yang mengganggu kerja...hopefully my boss memahami.....minta maaf yer my team...saya sangat rindu suara baby...so saya tak boleh kuat...ini adalah biasa apabila pregnant yang untuk kehadiran baby yang sihat seperi danish and Betty...kalau tak mesti tak tahan....

apapun saya tak boleh sangat excited...saya masih memerlukan 4 bulan lagi...doakan kesihatan saya yer...

Comments

Assalamualaikumwbh t...alhamdulillah n congratulations...seeee....perancangan Allah swt itu terbaik n lebih baik dr perancangan manusia.....the ups make you happier but the downs part, get you stronger n be better woman...:)

I am happy for ya T....:)
Gorgeous78 said…
Salam Tie...patutlah lama tak de kat ofis...rindu nak kuar lunch sama...huhu...nway, jaga diri & baby...Tasya doakan Tie sihat dan tabah menghadapi dugaan Allah nie demi mendpt sesuatu yg setimpalnya iaitu kelahiran seorg baby spt Danish & Betty....kuatkan semangat k my dear...i always with u...hope 2 c u soon dear...take care!

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu