Toshiba Satellite P300 Series Laptops

Hari ni...just nak share semalam after office hour pergi ICT mall, maner lagi kalau tak Low Yatt...kat sana kalau nak survey asalnya boleh jadi terus beli...bukan apa regenya sangatlah competitive antara kedai-kedai... tapi kena carefull...sini jugak banyak gadject piratte noi...jejaka pakistani pun ramai....he,he..

So kebetulan juga nak pergi amik PS3 danish yang x dapat repair..., dan survey jugak nak beli android for me and pc untuk anak-anakku...

Servey punya servey dapatla best price untuk android RM1549...tapi semuanya buatkan aku berfikir...terus berfikir....sebab kata salesman toshiba end of december akan keluar model baru pulak....adeeehhhh...cepat noi le....

Sekali En J tanya awak nak beli laptop ke atau desktop...ntah...pening...banyak yang murah tapi tak camner dalamnya....sementara aku duk kat toshiba dealer...aku pun tanya-tanya la...ok gak...since hubby bagi rm2k kat aku...mesti la budject aku kurang dari rm2k...biasa...lebih tu boleh gak buat belanja...tanya again...aku cam minat pulak yang ni..
So terbeli la jugak...dengan harga RM1599....ok la kan...aku nampak lasak sebab casing laptop bukan jenis smooth...so potential nak calar memang tak ada...maklum anak-anak gua ni GANAZZZ.......gitu le....mak ayah sekarang semua sayang anak-anak...nak nak apa bagi...maklum zaman kita dulu susah....hopefully, anak-anakku dapatlah menghargainya....

Hah....ini la android yang menjadi pujaan hati... tapi tak beli pungggg....tengok.....jer....
Tak per, kalau android ni dah kata milik yatie satu hari nanti...insyaallah ada la tu....

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu