Saya sangat berdebar-debar....

Gediks takk...???ahaks

Hubby will be back...apa pulak berdebar.dan..berdebar...sebab takut bila jumpa...tak mampu nak jadi isteri yang baik....Oh No 100 days dah past....takutnya....hik2...dont go....

Selalu berperasaan kalau boleh tak nak nampak cacat cela....what can i do for you????

"Ya Allah,aku pasti dengan cinta dan kasih sayang yang ada antara aku dengan Mu pasti akan mengalir cinta dan kasih sayang ini kepada suamiku yang amat dicintai.Aku bertekad Ya Allah,bahawa segala perintah dan syariatMu adalah yang tertinggi.janganlah Kau jadikan dia fitnah dan dosa kepadaku dalam perjuangan ini kerana aku menerima kehadirannya atas perintah dan suruhanMu,maka Kau kuatkanlah diri dan hati ini agar istiqamah dalam usaha pencarian taqwa ini, Amin"

Comments

Wanna said…
Suka la tu... Apa lagi? Jangan lupa pakai wangi2 yer... hahah
hampeh, dok jadi balik pun...
hu,hu...sampai dah malm td..khamis pagi nak g pulak...mmmm...gtu ler..nasib ada wanna..weekend ni g umah wanna hah

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu