Fuhhhhh...orang yang bz selalu Buziest.....

“Sesungguhnya Allah SWT jika mencintai seorang hamba, maka Dia memanggil malaikat Jibril dan berkata: “Wahai Jibril, aku mencintai orang ini maka cintailah dia!” Maka Jibril pun mencintainya, lalu Jibril mengumumkannya kepada seluruh penduduk langit dan berkata: “Wahai penduduk langit, sesungguhnya Allah mencintai orang ini, maka cintai dia.” Maka seluruh penduduk langit pun mencintainya. Kemudian orang itu pun dicintai oleh segenap makhluk Allah di muka bumi ini.” (Hadis Riwayat Bukhari)­ ­

Wanna...ni la yang aku story tu.....i luv this hadis sampai phone aku...email aku...fb aku penuh ngn soklan n tanya kabar sambil duit masuk..rumah aku...full sokmo..i guess u toooo kan,kan

Seronok...rasa bertambah-tambah rezekinya.....

Kerja tetap kerja...suami tetap suami....anak tetap anak yang pasti, aku sangat memerlukan Allah disisiku......Alhamdullilah

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu