Kawan saya kata saya SUMMBUNG...

Nyampah I, seyes....aku tak sedar pun aku ni sombong.....eventho junior saya masa belajar pun kata SOMBONG

Itu la dia pepatah berkata-kata "tak kenal maka tak cinta"

Pakcik pahrol ada mengingatkan kita, bercakap bila, perlu kalau tak x dpt nasihat...jika perlu berdoa dan bermunajatlah utk dia...doh guaner kita....???
Orang yang hebat dan berilmu dorang banyak mendengar dari bercakap sebab tu dorang banyak tahu.....Lets put ours as pendengar pula....ok ke?

so one day bila kawan-kawan yang tetiba baik dengan kita, dorang akan cakap...aku tak sangka baik ngn ko dulu ko sumbuunnngggg...rupanya sebalik....

ada yang kata seronok kawan ngn ko boleh jadi kawan menangis kawan seronok, kawan pelbagai.....

Dan antara kawan-kawan yang tanpa saya sedari...rupa-rupanya dia sahabat yang paling baik dalam hidup saya.....adalah roh hidupku....jangan mara dia tahu la tu siapa dia...kakaka

Terima kasih sudi menerimaku...tak pernah dia tinggalkan bila aku susah.....tak pernah juga kami bergaduh....one think aku memang rasa dia sangat hebat sebab zaman anak dara dia dah pandai masak nasi lemak yang sedap woooooo..maklum ler aku tak pandai....

Dan menjadi resmi hidupku...suka benar berkawan dengan orang comel...suka benar berkawan dengan orang hebat dan pandai...cos aku nak jadi macam dorang....ehem2 lupa ke...nak tgok dan kenal siapa dia...tengok la siapa kawannya..rasullulah cakap tau....

Tapi aku masih mencari...dan mencari....dan aku berharap semoga aku dikelilingi kawan-kawan yang baik2 yang mampu menegur dan membawa kebaikkan kepada diri yang naif ini....

Who wants to be my business partner...please PM me @ jamie_atie79@yahoo.com

So nak kenal i sombong ke takkkkkk? kenal la i dulu......mengenali orang yang cemelang disisi Allah....apabila dia tiada kita akan terasa kehilangannya....bukan rasa ada aku kisah...bukan aku mintak duit dari hang tau....hang ada la mintak ngan aku....hik2
Allah yang bagi......tau.....

Comments

Gorgeous78 said…
sy nak jadi kawan baik awak dunia dan akhirat jugak.... :)
mama mieja said…
nampak muka jerrr...hati baik..ramah gituk....

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu