Nursing Pillow

Mmmm.....hari ni mood berblog ada mai....tak tau la berapa banyak entry yang boleh buat ni....

Entry ni nak story pasal "nursing pillow"....aku pun umur dah...tut...baru jumpa bantal ni....lagi la bila pregnant ni kan sakit pinggang la....sakit pinggul la.....so this is 1 initiatif gak...dan bukan untuk mommy jugak...untuk baby jugak...eh-eh...bukan la...for mommy and baby during breastfeeding jugak la....

Aku dah dapat satu...u olls boleh cari kat modernmum...the best cari kat alamanda la.....sebab siap ada sarung dia sekali...KLCC ada gak tapi bantalnya jer...masa aku beli harganya masih RM159.90....tetiba dah naik.....mesti dah banyak permintaan.....aku tahu pasal nursing pillow ni masa aku baca majalah PA&MA...so puas la cari...sebab masa tu dkt online jer dia jual.....


sangat selesa ok....bantal ni tak lembik tau....bantal ni dia cam support mana kita nak guna...
Banyakkan kegunaannya...ni yang saiz besar...satu lagi aku pernah jumpa harganya RM89.90...tapi itu untu baby jer...

Actually anak buah aku gak yang tolong belikan....maklum ler dia duk putrajaya...so aku pesan kat dia masa dia tak beranak lagi la.....pic ni dia yang send thru MMS


So mummy To be...sila dapatkan satu...tak ada share ok....hik,hik

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu