Al Quran Wanita atau juga dikenali Al Quran Pelangi


MasyaAllah hebat....Mesti ramai kaum ibu..bakal ibu berbisik..aku juga mahu menjadi ibu seperti wardina....

InsyaAllah...saya juga dahagakan ilmu Al-Quran...sedang mendalami dan berusaha membaca terjemahan Al-Quran...taddabur..

Agak lama berhenti kerana masa menghalangi saya..dan kelemahan saya juga tidak dapat mengurus masa saya..Astaqfirullahalazim...

Alhamdullilah saya mendapat manfaat daripada perkongsian wardina ini..dengan mencari Al Quran sebesar tapak tangan dan boleh dibawa ke mana-mana....

Alhamdulillah..ianya menarik perhatian anak perempuan saya..Subhanallah...

InsyaAllah niat dan doa ketika kecil supaya di akhir hayat nanti berada dalam keadaan husnulkhatimah..Amin

Kini untuk membantu rakan-rakan saya juga mengambil tempahan Al Quran pelangi atau juga dikenali al Quran Wanita dengan harga RM70 tidak termasuk penghantaran....


 Stok yang ada..pink dah habis...merah pink yang ada reben dan purple juga sold out...

InsyaAllah...Ya Allah permudahkanlah akhirilah dengan kebaikan..Amin

PM me @ 0199506900
Terima Kasih

Untuk design seperti di bawah pre order dibuka...





Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu