Restoran Mak Uda Selera Pantai Timur

Assalamualaikum....

Banyak sangat nak share kisah makan-makan ni.... nasib baik budak kecil dah tidur..dan anak tauke datang komen FB...Sebenarnya dah lama nak share....Alhamdulillah malam ini insyaAllah dapat dilaksanakan...Saya suka jer buat promosi...

Mesti rakan-rakan dah pernah singgah dan makan dekat Restoran Mak Uda Selera Pantai
Timur ni... restoran ni saya juga tidak pasti cawangan ke berapa...lokasi adalah TTDI.....mmm..ada pun cawangan ke 5...

InsyaAllah..jika saya berpeluang suatu hari nanti nak bawak juga ahli keluarga saya ke sini...



Ceritanya...saya asalnya berkawan dengan suaminya.....dan bila berkawan tu pasti kenalkan juga dengan suami kita dan juga isterinya....dan apabila dah pindah Kl...saya berusaha la juga pergi makan di restoran milik keluarga isterinya...Alhamdulillah suami saya pun suka...bile bercerita jer kisah restoran ni..suami saya pasti jer...mainkan saya depan anak-anak...kawan daddy mana ada tauke...iyo lah tu....

Minta Maaf amik gambar awak yer na...tengok gambar awak pergi umrah ni teringin nak pergi umrah sama-sama dengan bawak anak-anak.... Ya Allah permudahkanlah akhirilah dengan kebaikan...

Rasanya tak perlu bercerita panjang..saya juga suka pulut panggang yang besar, sedap, lemak berkrim tu...itu ler yang tak sabar nak bawak ayah juga...arwah mak kita juga pandai masak pulut panggang aka pulut "lepe"...

Terima kasih na...selalu belanja kami makan...mmm..jika along kawan kita kat melaka tu datang sini mau saya rasa..berpinau nak pilih lauk..hehe...

Kenangan Abang Danish dengan mok na...macam sesuai jer....

Biarkan video ini menceritakannya...





Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu