Aku rindu....

Mode jiwang:


Aku rindu dengan rumah aku kat kuantan...


Aku menci bila rumah aku dok ni ada anai-anai...aku penat...la....hwaaa....sakit pinggang...tu tak siap kemas lagi...nak kena beli rak stor baru lagi...hwaaa....


Tapi menci-menci dengan rumah sewa ni aku install aircond gak...panassss seh...may be sebab pregnant kut...Now, rumah aku bagi sewa kat kawanku jugak...sementara nak tunggu rumah dia siap, may be bulan 4 pindah lah dia...aku pun dah siap kuar iklan kat mudah.com...rumah untuk disewa...kemasukan bulan 6/2011.

Aku betul-betul nak cari rumah sendiri kat KL ni...baru ni dah pergi survey, tapi rumah ala sarang merpati la...kalau nak dekat KLCC ni...rege...tak berbaloi langsung...aku rasa kalau aku beli memang aku tertipu...hwaaa...dah harga tanah mahal wei...KL ni...

Bak Kata aby, Kita ni serba nak beli..macam orang kaya...tapi aku kalau la rumah 300k, aku sanggup lagi kuar 10% duit aku...tapi..mana aku nak cekau duit pasang kabinet dapur..wiring skit-skit.....memang totally aku Lost of money kalau beli rumah ni...serius...

Kalau nak beli rumah ni...mmm..habis duit betul...tak pe untuk mengubat hati yang lara...anai-anai nyer pasal kat stor jer...he,he..angan-angan dah separuh kejayaan...sebab selalu kata...kalau dapat beli rumah kat KL rege 300k....then 10 tahun lagi...rumah kat Kuantan jual 500k, rumah KL pun jual 500k...so nak cari rumah 1m...mmmm..jutawan kita...Insyaallah rezeki siapa tahu...

Aha, aku paling kagum dengan seorang blogger, first aku kenal dia dekat majalah Anjung Seri la...then bila aku dok visit blog ati...mmm...finally aku jumpa blog dia....wahhh...saya teruja la...muda-muda dah dapat rumah cenggitu gaya...best...Rezeki awak tu yer...Alhamdullilah...

mmm.dan paling best dia pun tak sombong...dia pun follower kita...Terima Kasih :)

Comments

Gorgeous78 said…
Tie....mana mu gie...aku ingat ko rindu kat aku...hahaha....tu lah...aku pun tgh citer psl diri aku yang nak kuar dr kehidupan skang...nk jd org yg berjaya...dunia & akhirat...kita usaha sama2 ek tie...moga kita berjaya peroleh apa yg kita hajati...amin....
ada kat umah ni darling..miss you too...sama la entry yang ko buat tu..dlam kepala otak aku ada...seyes aku ni...malas wei...pantang dr nak bagi MC...kalau dr bagi sebulan confirm aku amik....see u on monday...he,he
Ana Suzana said…
tetiba tersedak di sini.. hehehe.. ana doakan moga apa yg di hajati terkabul.. aminnn
insyaallah...t berangan jer ana...he,he...lepas cerita atas blog, kalau ckp, ckp ngn air liur,,,,hik,hik

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu