ALBERT shelving unit from IKEA dah roboh....

Perggghhhhh...sakit pinggang wei...angkara anai-anai...dugaan-dugaan...baru setahun dok sini ...now dah rasa nak pindah ni..dulu...masa aku dok kuantan...masa baru pindah dari melaka ke kuantan menyewa di Beserah...Taman satelite...cam ni la penat...kalau rumah diserang anai-anai...

Masa tu bilik tengah...habis jugak la buku-buku ...selepas tu aku jadikan bilik as tempat gosok kain....hah masa pregnant danish lak...tu...mmmm...challengge...

Eii...aku rasa bende merayap jer kat betis dan peha ni.....tolong la....

Now, dugaan mengandung baby baru ni pulak....mmmm...baby boy kut...ewahhh...dalam penat ada tawa ok...

Alhamdullilah...dengan bantuan cousin aku and seorang daripada tuan rumah...boleh la clear apa yang patut...mmm...kalau buat masa suami ada mau aku jugak yang kena marah sebab mesti dia kata aku suka sangat simpan barang-barang tak nak guna....dah nama stor...

Anai-anak suka makan kotak rupanya....Anjang dah sembur ubat anai-anai...tapi aku masih lagi tak percaya nak simpan balik....banyak wei.....

Kesian...shelf ikea aku beli cenggini gaya 1k jugak la dulu...ada yang elok lagi...tapi aku malas la nak bukak satu persatu...kalau abe ada okey la...kalau dia nak layan...
aku rasa kalau hubby ada mesti suruh buang semua dah....
Anjang in the store.....mujur la ada jugak hamba allah nak tolong......

Ni belum susun balik lagi...may be weekend ni baru boleh buat....Banyak jugak barang yang boleh diselamatkan rupanya....

mmmm...masih perlu pergi cari shelf IKea type besi pulak...kalau runtuh jugak tak tau lah....tunggu hubby...mmm...tak tau lagi...aku ni tak ley tgok rumah selerak...nanti bila call aku bagitahu jer...duit...kalau aku beli semesti la duit aku tu....

Got to go...besok nak kerja...

Ya, Allah Ya tuhanku, kau berikan kekuatan dan kesihatan kepada diriku supaya dapat bekerja sepeti biasa...menjaga anak-anak sepanjang waktu...Amin

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu