Transformation Or Shopping?

Mmmmmm..Hari ni hari habis duit ropanya....bedak compactku dah lama habis...tak la habis...sudah jadi pecah daaaa...tinggal saki baki jer...hwaaa...hari tu masa pergi sogo nak beli dah...tapi...bila dikenang kerja kat KLCC tu...pergi KLCC jer la...so bila suami outstation...boleh la ciluk...lambat skit.....sebenarnya nak beli kit promotion jugak rm196 yang SK2 hantar kat rumah...dari SOGO hari tu aku pergi habis.....so bila teringat bedak compact...hancusss !!! so beli la satu.....

No bedak compact ni 420, bukan harga dia ok...harga dia cuma rm196/=
Muka aku ni kena guna yang compact ni sebab type muka berminyak...SK2 ada juga yang ala2 creamy tu...tapi sesuai utk muka tak berminyak...atau kering la....

Ni apa hal pulak, intro awal dah bukak....oh...aku pun beli wallet baru jugak....wallet lama....nanti aku tunjuk camner ropa...sampai lakiku dah kata....beli ler yang baru...kita sajer jer nak tunjuk kat gitu ropa...nak suh dia beli....dia tak faham la pulak...kena cakap ke...abang, wallet kita koyak...abang belikan yang baru yer.....eiiii....geli telinga U olls kan...tak per la dah aku kerja...cari sendiri la kan...tapi wallet dia aku belikan...biasa lelaki...seluar dalam dia pun kita beli...kisah benar ok...he,he...
First time beli warna merah, konon tukar citarasa

Terbalik la pulak...brand murah jer FOSSIL...pernah dengar ker?...aku dengki dengan lakiku dulu aku belikan fossil jugak untuk dia...so skrg..aku pun nak try la...tau leather jer...
simple kan :) RM239...aku rasa mahal pulak dari SK2...
...dah siap tukar kad-kad and duit yang cuma ada rm41 hengget jer...he,he
Hwaaa...kesian wallet ni...mesti busuk kalau cium...eiii...insane ke aku nak cium bau wallet..tapi serius...segan gak nak kuar dari handbag....kalau pergi shopping...
Wallet ni beli kat Singapore during christmas Sale...GUESS gitu....murah gak aku rasa dalam SingD 30 jer...kira 70 hengget jer la...apa pun berkubur jer la nanti tak leh nak buat pusaka..
teruk sangat kan....
Rajin update...hubby tak ada...line clear.....he,he
see you soon...

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu