Bahagia Itu Membahagiakan

Assalamualaikum wbt

Buat tatapan wanna dan juga sahabat blogger semua!

Ha layan sini dulu eh.....


U olls dah tengok...Alhamdulillah...semalam wanna treat me tengok wayang kat KLCC ...best anak-anak cakap...terbaek la!

Aunty along pun dah tengok...dia story aku tidur terus,,,hik2..mak penat!

Aunty wanna??? Mommy naper aunty wanna cam tak ada feeling...mmm...by ada jugak orang peel dengan saya susah nak ketawa...but i really enjoy last nite lagi la ada lagu feberet saya disini, nak dedicated to wanna gak la...and all readers...

Ada lagi soalan cepu emas...dari abang danish...mommy abang tengok kulit aunty wanna macam tasya!
Tasya mak bedah...no wonder dia story dia minat gegirl chinese looked!...dia masih ingat kat tasya yang gebu tu......
kulit jer la....betul danish...aunty wanna dari kecik lagi kulit dia gebu...dia rajin minum air masak...Subhanallah...dia juga mewarisi kecantikan maknya! wanna ko sedar tak? eke2

Semalam bila tengok wayang teringat kenangan saya zaman bujang..masa tu dah kenal awak..awak marah saya keluar malam...saya mana ada kisah...lagi la saya fikir awak bukan suami saya masa tu....nak control orang la pulak...I notice you sayangkan i kan....haha

Lagi pun masa tu tengok wayang dengan Kak CT , Along & Tut..balik-balik kena tahan kat polis...kata saya masa tu..."T,T...polis...." kak CT redah jer...sekali polis tu panggil...kau dari mana ni...saya yang jawab...tengok wayang encik...dang-dang polis tu cakap..."ha, kau dah mabuk wayang yerk!"...ianya terus berlalu...bawak elok skuter tu...MasyaAllah....ramai lagi yang sayang kita.....

Semalam...wanna belanja tengok wayang..lagi berlipat ganda seronoknya...sebab boleh pergi dengan anak-anak yatie..anak-anak wanna...adik-adik ipar wanna juga!

Lagi best bila awak ada sekali....joe juga ada sekali...mesti pawagam tu akan dengar suara awak dengan joe jer....kakak pun selok!
Alhamdullillah....

Wanna,
Bahagia itu membahagiakan....Thanks with love Wan Na, belanja tengok madagascar 3, our kids so happiest....mak dia pun seronok gak..eke2... can follow alice opss alex membahagiakan org lain...oh no..saya tidak menipu untuk menangis..mamma mia!


Rupa-rupanya wanna fokus la by....Stefano: My tears is real..! Haha

Memang boleh jadi macam Prof Muhaya!


Nota Kaki: Adam masih panas....

Comments

Wanna said…
Tie... Cantik itu subjektif. Mung pun lawo dgn lesung pipit tu.. Kalu dok, dok la si jamisal kenan dok? eke2... Hok alo Danish, kulit bekas jerawat pon kata lawo... kahkhakah... kelako anok mung... anyway, welcome... What U give U get back... mung bawak adam gi jln2 baru ning kan... U get back la tu... :D

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu