I love Mom and Baby Fair!

Best wooo!

Syok giler!

Shopping Maniac!

Fulus macam air daaa!

Tak sabar nak tunggu tahun depan!

Jom kita pergi serbu!


Hasil shopping, siap tolong belikan untuk kawan-kawan, harga asal RM65.90!
Soft toy yang sempat aku beli, baby dalam powuut lagi...camaner gtu?
Anakku nak berphoto dengan Aunty Dynas,
Respect and suspect hah Dynas even dia celebrity, dia pun fully breast feefding kat anak dia kyra...hah baju dia pakai tu baju untuk BF tau, aku pun nanti nak g beli satu inner dia tu...
mmm...25 may ni , dia bukak butiq dia kat D curve
Warmer ni cuma berharga RM45.90, aku siap belikan untuk anak buah aku jugak...dia kata paling murah tu mak atie, aku pun amik satu
Woooooo...firstday punya shopping!

Ni aku nak bergerak ke putrajaya pulak, nak g amik kek sarawak yang kakak aku belikan ....teringin pulak....nak buat...tak pandai....dan baby playpen, anak buah aku belikan kat care4...murah jugak...u olls RM109 jer katanya...cukup la...guna setakat 2 tahun jer tu...

Jumpa lagi dilain entry!...pye,pye



Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu