Sabun baju ajaib??

Magic soap???? Eco Ball?lebih kurang gini la kalau kita google...Ecoballs not only save on heavy shopping loads, they are reusable for up to 150 washes costing as little as 7p per wash. Ecoballs are a hypoallergenic, natural alternative to conventional washing detergents and are ideal for sensitive skins. Their scientifically formulated filling penetrates powerfully into fibres, lifting away dirt without fading colours or damaging delicate fabrics. Just place the 2 Ecoballs amongst your washing and switch your machine on – they soften clothes even in hard water, so no conditioner is necessary, and as they do not contain soap, you can also cut out the rinse cycle to save energy. Pack of 2 balls includes refill
pellets and an Eco:stain remover.

Actually, dah lama dah Eco Ball ni ada kat pasaran, aku pernah jumpa kat guardians, watsons...tapi lalu jer...and tengok jer...tapi berfikir...one day nanti nak beli la....dulu...

Tengok rege satu pun dah rm139.....1 set, tapi boleh cuci sebanyak 1000 kali cucian, aku kira boleh guna sampai 33 bulan tu....maknanya kurang 3 bulan 3 tahun, itu kalau cuci baju hari-hari....memang worth it sebenarnya, aku jer tak kira betul-betul...dulu...hik,hik

Kalau dalam duit rm139/33 bulan, sebulan baru kita guna rm4.20 jer sebulan....dah la save environment, save duit lak tu.....mana ada sabun semurah tu kan...so kawan-kawan....jom kita selamatkan duit kita, selamatkan bumi kita juga....

Aku mula membeli Eco ball ni, bila mengandung ni, dan konon-konon nak cuci baju baby la....sekali bila dah guna, aku mula berfikir....wah sangat hebat....

Dan yang best, aku beli Eco ball ni masa mom and baby fair @ midvalley hari tu....ada promotion, harga asal rm139.00 utk satu kotak tu....tapi ni beli 2 kotak dapat rm139.00...totally i like....dan aku boleh guna hampir 6 tahun...so berbaloi-baloikan :)

Lets Help Protect Our Environment!!!


(p/s; aku tak ada share ok...hik2,hik)

Comments

waaa best nya sabun ni...3thn tak yah beli sabun tu?? wangi tak tie??
1000 kali cucian, tak la wangi de..sebab baunya bau fresh :)

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu