I love you ollsss...

Wow....sejak beraktif dengan Facebook ramai bangat sigh yang ingat dan tau birthday aku eh.....tak lupa juga..ada yang sms, ada juga BB message...mmm..kalau aku ala2 datin buat party banyak dapat hadiah eh...hik2...perasan u olls...

Anyway, i would like to thanks to everybody....tak terkira namanya...ok la tu kalau 40 wish, maksudnya 40 orang doakan kita....kan,kan...
Maaf bukan tak nak reply komen,rasa macam YB pulak, tapi YB kat Facebook je la...ha,ha.. tahun lepas dah reply,so tahun ni kita like sebab nak buat entry dekat blog pulak :)

Tengok picture birthday (sumbangan Pakcik google)..
mommy preggy yang sexy..ala sekadar humor penutup birthday gtu...

Tu la hadiah birthday paling besar....

Next week..hubby hadiahkan baby moon @ here...weeee....

Sambil bawak anak-anak bercuti juga....then after bersalin dah sihat sikit baru la dapat free tour pulak...huish macam mimpi pulak....best....tak jadi pilot boleh jugak bawak kapal terbang eh...

Nasib baik ada jugak laki...nak sponsor eh...anak aku lelaki cam biasa bagi wish and datang peluk...alasan tak beli hadiah tak ada duit..mmm..aku pun tak pernah ucap birthday kat mak aku...pernah aku tanya bila hari lahir mak aku..dia sendiri tak tahu sebab orang dulu-dulu, lahir hari lain, daftar hari lain...hik2..ok la danish..thanks a lot ingat bday mommy...

Anak dara aku..belikan kit kat...tapi ada budak lelaki yang tolong makan....hu,hu...ok la tu...

Aku wat apa jer erk hari...haish teringin sangat nak makan butir nangka...nak g cari memang tak jpa la kat KL..bubur caca banyak...danish cakap wah sedapnya mommy...

Nak tak nak..buatlah sendiri..tadi aku pun dah frozen utk piccah..26 ni dia balik..dia kata terliur..cam dia pulak mengandung eh...hik2

Hari ni duk rumah jer..tak larat dah nak jalan banyak...anak-anak pergi PWTC dengan cousin dia..anak buah aku..nasib la dia ada..boleh la tolong temankan...

Actually, dah lama dah tak masak..makan kedai jer...kalau ikut hati nak buat mee rebus..tapi gara2 menggetel butir nangka tu 2 adunan...mmm...tak per ler...

Tadi hubby kata nanti kita g besar eh....mmm...aku pun naik jemu dah makan kedai..mkn kat umah kalau nasi dgn ikan kering pun sedap...

Last but not least, Thanks for lovely wishes, may all the wishes come true, I love You olls!

Tak lupa juga happy birthday MAY and Gemini!....ramai kekawan bulan may...lagi la hok kacik belaka... :)

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu