10 Years Wedding Anniversary



Alhamdullilah...Terima Kasih Allah...kerana masih memberi kasih sayang antara kami berdua....juga memberi nikmat rezeki anak-anak yang sihat..aku sangat bersyukur....atas kurniaanmu...

Gedu gedang...tut tut 10 tahun dah...masih tak percaya jodohku masih lagi dengan aby...maklum la perkenalan kami bermula di alam INSTEP...tak jangka betul dah la sekelas...pada mulanya tak suka...beranak pinak ko...ketaq(mengigil) tangan bila baca surat...dah la dalam toilet (baca surat ok)...hwaaa...

Just wonder...bagaimana Allah masih memberi kesabaran antara kami berdua menghadapi karenah masing-masing...kalau flashback ....mengucap panjang...ASTAQFIRULLAHALAZIM!!!

Aku dengan karenah tersendiri...Suamiku dengan cara dia...tapi aku pasti antara kami berdua sudah pasti ada AURA sehingga kami masih lagi berdua...

Tahun 2011 adalah tahun yang sangat indah....mmmm...bodek la tu...aku dapat hadiah kereta suzuki swift from my aby.....aku cuma nak suzuki ALTO (selalu berangan..).dah orang nak bagi...amik jer ler....dapat duit lagi untuk pilih barang kemas.....hwaaa....bukan kupinta...tapi bila aku story dengan ayahku...kena la gosok-gosok...baik-baik....ayahku pulak yang sokong....aku garang ke dengan lakiku....selama ni..aku rasa lakiku lagi garang....hu,hu

10 tahun.......ya Allah aku amat bersyukur kehadratmu...malu ler ambo kawin mudo (22 tahun tu)....actually aku ada plan nak buat satu entry "Malam skodeng" picture tak sempat nak save lagi, bila en suami tak ada kat rumah...line clear (bagi menghormati aby kalau dia tak outstation...aku sememangnya bidadari kayangannya...berkepit aja...tak per tak ada orang puji...angkat bakul sendiri)nanti kalau main internet apa pulak katanya.....apa pun kahwin kalau bahagia cenggini memang best.....Aku doakan semoga jodohku dengan dia sehingga akhir hayatku....(dah kalau aku mati dia nak kahwin len...ikut suka la...bukan aku boleh jaga dia lagi..aku pun nak cari perlindungan lain gak...berterus terang ok).... kwang-kwang....jangan dia kahwin sekarang dengan ada aku ni aku pening weiiiii....)nanti kuruskan aku...he,he

Aku sendiri tak tau nak beli apa untuk aby......aku hadiahkan baby jer boleh....he,he...tak tau nak buat apa sempena 24 jan 2011 nanti..terfikir nak baking kek coklat...favorite tu.....apapun....

untuk suamiku...Harap halalkan segala makan dan minum...kalau ada ada terguris hati dengan isterimu ni...ampunilah segalanya...aku cuma manusia biasa....yang bisa melakukan kesilapan..

Comments

Alhamdulillah...T,..may the coming baby, be the best bonding that will tie you both together, Insya'Allah.

Maaf, Ayu bz oflate kat ofic and at home. Guess being part time stay at home mom, part time student, part time fitness instructor, part time baker...made me the busiest female on earth...:P LOL..Then I am in the mode of pempering myself now, and will be living to Doha this Feb 2011.

Ida tu De ker? Do you have her contact number...err...I have lost yours too....nanti let me know ya...

T, I am so much happy for you....tul tak kata ayah....'tiada ruginye golongan yang bersabar..'

Note:
Wohohohooooo.....suzuki swift....suite you arr.....congrats! Dah concieve tu...jaga rohani n jasmani yer....dahulukan yang wajib,tinggalkan yg haram...:) ada masa wat yang sunat...elakkan yang makruh....jika perlu...yang harus bisa mendatankan pahala juga...
:)
errr baru perasan I am one of your best friend....:)....terharu nyer......thank u t...
Hi ayu thanks for visiting me...bz eh...patu la org skodeng asyik g klass fondant jer...

mesti la ayu always my best fren forever....

anyway thanks for reminder and your advise, i'm really appreciated...

yessss...Ida tu de hah...g skodeng yer gok eh...nnt t tinggal kat YM k...

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu