Susu Kambing pulak dah...

Aha...alamak tak bestnya....mesti korang rasa....eiii ....hamis la...

Actually aku pun macam tu...one day...bila aku p buat rawatan facial...aku jumpa seorang hamba Allah yang bergelar...tua dah...tapi dia punya kulit....MasyaAllah....ya habibi ya malauna la....gebu siot...putih giler babas...

So aku yang laser ni terus ajer terbabas...cantik kulit akak...akak pakai apa?or akak amik vitamin C (opsss...sorry akak, mulut I ni tak ada insurans Langsung...)

Akak minum susu Kambing...dan guna sabun susu kambing...Ha awak pregnant kan...nanti bila dah 4 bulan...awak amalkan minum susu Kambing....Terkedu kejap....ishhh...tak leh nak bayangkan siot....macamane la nak telan......susu biasa pun payah....

Aku pun google lagi...apa kebaikan susu kambing....wow....hebatnya...kedua tertinggi kalsiumnya selepas susu ibu...maklum la...kita dok dengaq...susu lembu bagus....anak aku pun minum susu lembu....hwaaaa....kesian....

Then...bila aku refresh balik...2 anakku tu kuar ajer terus la kekuningan...macam la aku suka makan maggi...or junkfood...sebagainya...adik beradik terus suh cari susu kambing suh campur dengan susu badan...amik satu sudu jer....kesian....

so no wonder la...kan Susu kambing baguzzzzsssss...due to anak danish pun dah memontelkan sdiri...doktor pun advise...awak minum susu kambing yer....so? dapat kurangkan kolestrol jugak...memang terbukti...daging kambing pun bila kita google ...bagus jugak ok...sebab mudah hadam compare to daging lembu...

So sesiapa yang ingin membuat ujikaji...macam aku la...boleh la try minum Frutti Nubian milk goat...you olls can view here http://www.nubiangoatmilk.com/

susu ni pun anak-anak aku gak yang rekemen...best mommy...gitu le...kalau mommy alway sharing apa mommy nak.....even kalau pergi kat coldstorage...U olls memang akan jumpa Peti sejuk Nubians (ala-la size peti sejuk vitagen tu)...sila ler buka kalau frutti punya ada la...sebab kitaorang selalu pergi...selalu la habis...tinggal yang botol jer...senyum kambing jer la tengok....tak mampu nak minum u olls...

tapi kena la sejuk....kalau tak sejuk...tak ley minum wei...bau hamis...however frutti...aku rasa entah-entah frutti ni syco agaknya la...tapi sangat best...

Jangan lupa try....especially for those who you care....

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu