Saya Kaunselor Berjaya

T_T...Minta Maaf saya bukan berkerja sebagai Kaunselor ok...he,he...

Saya cuma bagi nasihat free jer.Suami selalu kata kalau awak cakap memang macam ustazah...orang atau saya boleh panggil kakak ni selalu story dia punya feeling dengan saya...perempuan bila nak marah dengan suami..pasti nak mintak cerai...agak-agak kalau la cerai tu ditangan isteri...aku rasa dah 88kali suamiku kena cerai jugak...(serius tak tipu....try la kawin...he,he)

Back to Kakak ni...20 tahun kahwin takkan menjamin kita akan bersama selamanya jika kita tidak mengalah...tidak kompromi...dan tidak sabar.....

Setiap rumahtangga pasti ada Tsunami...kalau tak ada rescue orang ketiga yang bukan dari golongan batu api...pasti rumahtangga kita akan kembali lancar subur...he,he...

Untuk diriku yang masih baru meniti kehidupan...kaunselor yang berjaya membantu aku dalam kehidupan rumahtangga adalah ayahku sendiri...
memang best...sebab macam tak caya lak...dulu aku nak kahwin dengan orang jauh...dia tak bagi maklum la suamiku orang oversea....take time babey...he,he

Nothing to say again....

"Untuk kakak yang disayangi....amalkanlah doa-doa yang aku kirimkan...semoga dapat menjadi panduan kehidupan demi masa hadapan....malu ok (walaupun akak bukan artis...he,he)....tua-tua naik pejabat kadi.(saje nak sakitkan hati...tapi akak kenal saya ok)..bab kata pepatah...jika hari ini akak rasa akak dah berada di neraka...sebenarnya bila akak kuar...akak melangkah ke neraka jahanam...percaya la....(sila baca, ala-ala nyanyian siti nurhaliza :P)
I luv U Kakak...(untuk makluman, ini bukan lah kakak kandungku...maner la tau...ada pulak yang manipulate...)

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu