Panduan Membeli Belah Di Pulau Langkawi

Dah lama nak update and story mory shopping at Langkawi Island ni...due to internet access...nak edit picture macam jadi basi pulak..tapi tak per...dah kata panduan...mesti la ikut pengalaman...macam aku orang langkawi hehhh...

Kepada peminat Corningwere yang sememangnya bercadang shopping kat Langkawi...teruskanlah niat anda tu ok...memang berbaloi-baloi...sebab tengok la sendiri harganya....Bestkan bestkan...tapi apakan daya...aku dah beli sebelum ni kat tanah besar kuala terengganu dengan harga rm400...melalui persatuan tentera kawan kakakku...tiga tahun dulu...tolong kawan kakak....he,he
Promosi ini kedai Langkawi saga berhadapan Haji ismail Group...Dorang nak clearance stock...last year 2010...kalau tak harga tak ada diskaun 15% lagi... cuma dorang ni semua akan bagi free gift pyrex...semua kedai la harga sama...nampak sangat semua kedai aku pergi yer...kedai mahsuri ke apa...semua harga sama....kalau compare harga untuk barangan were2 ni...55% best dari malaysia....kalau ada kengkawan nak jual Rm400...kira acceptable la...maklum la nak datang sini...tambang lagi...tempat tinggal lgi...makan lagi...kalau shopping mall macam parkson...mmmm tak ada la harapan...now dah cecah rm 500 ke atas ok....

hah.....dah 4 kali sampai ke langkawi...boleh katakan ni la first time shopping were2 ni.....

Aku beli set corningwere 4 set x 2 berharga rm576...so 1 set rm288...ini set petak ok...kalau set 4 bulat tu murah la dalam +-rm20...opppssss...nak tolong promote lagi sesiapa nak pergi langkawi beli la....70% murah dari malaya....bestttt....

Aku juga beli vision yang ada tangkai tu..set 5 include kuali....alamak rege ku lupa...tapi bawah rm300 la...aku dah try masak dah....memang best....nak tengok....tadaaaa...Testing "100% passed" atas api....he,he...nak skodeng aku masak apa? boleh-boleh...Lol...goreng ikan jer...macam la kuali biasa tak ada erk...dah ni blog gue...ikut suka gue le nak tayang apapun....
Ni apa lak...ohhh tumis sayur jer.....nak resipi..En suami kata...best apa....licin....nak resipi...N3 lain ok....

So kalau dah ada perancangan nak pergi langkawi...sedia duit manyak-manyak ok....

Comments

~JumA~ said…
Tie, aku kt sini pun mmg guna vision nie..mmg best per...aku beli pun bwh rm300 jugak...free gift periuk kecil 1...hheheeh....suke3..
bast gak dok sana murah2 ware dia...sila shopping secara byak....nnt...bawak balik dgn kapal...he,he
mama mieja said…
tieeeeeee...mij ank g next yera Mar.....siap lah aku memborong..muahahah
simpan duit manyak...lagi la hang suka memasak :)
mizzura said…
macih2 info...next year nak gi langkawi boleh la usha periuk2 kaca cenggini...kebetulan plak hujung tahun nak masuk rumah baru..so pyrex ni thn depanla jawabnye borong..hehe..

Jemput baca,
Madagascar 3: Europe Most Wanted
almost welkem...huhu...kita pun nak pergi lagi...orang puan mainan dia la ni ustaz azhar kata :)

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu