Hey, Happy Birthday January


Ramainya, kengkawan punya birthday january ni....siapa erk?
1)kak Ju aka Julaili ..senior sek rendah ...kira geng jugak la ni...and along aka Mazlinda..boleh dikatakan kawan sekerja yg rapat la masa kat CUF gebeng...dorang ni same age...
2)Ayu aka Hanisa...ni geng2 bijak masa sek rendah...tapi dia baik ngn semua org...
3)Marina...geng puak-puak nakal masa sek menengah...still keep in touch...moga kau cepat dapat kerja eh...
4)Aton aka Pn Jumaaton...selamat dah jadi surirumah...
5) Eh, imah jugak kan...aka Maizatul Rahimah..mmmm...nak jadi surirumah sepenuh masa gak ke? bestnya...
6) Pyan hassan..aka Sufian Hassan..ni budak paling kecik dalam kelas aku..selalu gelor dalam kelas lu...sekarang dah jadi boss woo...boss besar ok..
7)Hairu Haryati...ohh dia budak semko...orang kampung tapi aku kenal kat Facebook...mekasih add aku k...
8)Eh yatie aka Noriati jiran anda pulak...jiran aku and rakan sepermainan zaman kecilku ni...bakal bersalin end of january...may Allah bless u always k...
9)Anak buah aku Afdal, aku panggil abang...kja dah dia...malas hah kawan g makan Johnnys tak ajak...(betul ke eja johnnys tu)
10)mmm...siapa lagi...huishh..pok lang aka sahlan...ni boyfren gossip...ni...suka aku cerita ngn dia ni...kalau ceriter bab personal...yang tak elok tu terus dia bagi hadis kat aku...he,he...
11)Aku dok wish ngan orang lain...abang and kakak aku aku lupa....selamat hari lahir abang sam and kak zura...u Olls memang best...muaaahhh
12)Happy birthday Siti Nur Haliza....
13) Buat rakan-rakan sekerja...Selamat Hari Tua Cik Rozy n Shida
opss...siapa lagi erk...nanti aku tambah aku pun tau dari facebook reminder...jangan marah hah...maner la tau nanti korang kata aku ni mimpi apa...selama x pernah pun wish...ngeh2...maklum le azam baru antaranya nak rajin update blog...
Special ni dedicated kat you all...Aku doakan korang berjaya dalam apa bidang yang koorang buat ok...mau didunia dan akhirat...

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu