Kerja dan kerja...

Assalamulaikum wbt

Apa khabar semua?mmm macam baik jer hari ni kan…tetiba beri salam (macam nak tulis surat…ka,ka,ka)

Semoga rakan-rakan yang disayangi berada dalam lindungan Allah, especially rakan-rakan silent reader…Terima kasih yer…Saya menyedari kehadiran anda…une, ko datang kan…ha,ha..sorry
tak ada resipi kuih..eke2..
Tak lupa juga yang selalu berada disisi i…mesti la selalu singgah bagi komen, u olls nadi I tau….untuk saya teruskan menulis dan menulis…mesti you olls rindu kalau I satu hari tak update…alamak syok sendiri….eke2



Today, I dah start training untuk new application…new service dan new position ala-ala data management focal person gtu….
Allah mendengar bisikan hati saya…dan dia yang tentukan saya disini…rasa nak nangis..terharu sebab ALLAH sayangkan saya…



Saya akan berpindah ke Daya Bumi pada 1 November 2011..ni pun temporary utk 1 year jer...

Saya berdoa semoga Allah menghantar kami ke Putrajaya....Kalau diizinkannya..Kita berdoa kan... I love PUTRAJAYA... :)


Risau kakak yg baju hijau kalau kena hantar kat Putrajaya


Wei kata training....actually mata kita ngantuk la...coz malam tadi tidur dah dekat pukul 2..pagi bangun macam biasa pukul 6 pagi...kul 7.30 gerak g PERMATA...dah la tidur-tidur ayam jer..dah mak budak kan...tapi saya suka...sebab dapat pahala...hubby tak penat ok....saja kita sakiti hati awak..selalu cakap penat...

Thats Y blogging..hilang ngantuk...kan E learning I dah buat..sekarang dorang dok buat E learning la tu...Pinjam ayat wana jap..OGKY...cheee wahhh






Time break...


TU la Nomination training dah cakap..IT IS mandatory to complete E Leaning before you attend this training...Degil sungguh...secara marah...eke2...Orang sibuk selalu sibuk...Astaqfirullahalazim
Hari ni first time i tulis kat notepad..before i write kat blog..bila menulis blog jer terus teruja..."Cannot tell the feeling" MEME puas..hik,hik..bila i merajuk ngan hubby pun i tulis tau...satu rumah SMS...ha,ha...lawakkan..tapi tu la d best..dia nak baca ke tak nak ke..janji puas...ka,ka...kan bila cakap mulut jadi lain...kan,kan....

Ok, I need to stop...mengantuk dah hilang....
Opss...Aku rasa macam attend course sambil tengok sessi Buletin TV3...mana taknya..ada 2 pengacara yang ceria...tguu nnt upload pic k...


kan,kan...sgt komited pengacara hari ini..hik2

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu