Tanya sama pokok apa sebab goyang....

Mmm..anak-anak semua dah tidur..aku solat isyak belum...adehhhh...Astaqfirullahalazim...

Sibuk duniawi lagi...kalau ada boyfren boleh la marah-marah....pesan...kan..siapa la nak ajak saya buat kebaikan ni....saya nak masuk syurga jugak....

Actually, hari ni plan nak masak....tapi tetiba call kakak..sbb semalam tengok ada miss call...nak jugak call balik sebab masa call balik mlm tadi dia tak call balik...

Tetiba dia kata jom g kenduri kahwin nebor lama dia...dekat bandar manjalara....apa lagi..i suka...tapi nak amik pic banyak-banyak malu....so secara cepat dan malu sorok2 hphone...kata nak masuk umah pengantin tak masuk sebab sibuk nak sign autograf....
Sempat amik pic bahagian nak wat autograf...seronok orang sekarang kahwin so many idea...and dorang boleh plan at least 1 year...lagi best kalau yang bercinta dara dan teruna...like me,,,,giler weii...laki gue ler giler..everyday he post card to me..masa study bertukar diary...wahhh so sweet......sekarang hwaaa....tepon pun 3 hari sekali...sob2..tak per...cinta kita bukan pada manusia...kita betulkan balik cinta kita pada Allah.....
Tapi...sekarang lagi best...kita selalu bercakap sebelum tidur, ada org peluk..then maaf memaafi....hubby...I miss u...eiii...gedikssss
Tapi lagi indah kalau hubby boleh jadi iman...kan....sangat indah kalau masjid kita ni ada seorang iman yang lahir dari seorang lelaki...
Ni yang sempat tulis...apa jer la yang sempat conteng...dan aku sangat teruja mendoakan pasangan ini diberi kasih sayang sehingga ke pintu syurga Firdaus Allah :)
Korang jangan wish sampai anak cucu tau..akhir hayat tu ok la....ingat...
yang cop-cop tu anak-anak ler yang cop...
Senget tudung mommy beranoknya dia....but sweet...ehem2
Biasa ler siapa lagi nak puji...sila muntah kuning hari ni...wei tak baik tau...
Masa ni baru je feeding adam dan adam dah tidur dah...Baju purple tu kita panggil poncho, utk senangkan kita feeding anywhere....I support BF 100%

Dan yang terindah Allah makbulkan ingatan aku...masa nak pergi ni...aku dah la tak ada card...tanya kakak aku...ala ikut jalan pahang, kuching nak pergi kepong nanti nampak la signboard kat rumah kak yah lama....adeh2...masa tu aku pergi umah kak yah baru umur danish....

Dalam pada tu i tya gak a friend of mine camner nak g kepong, dia ajar guna MRR2..balik aku guna..ala kena tol la...rugi2..better aku guna jalan aku pergi...nasib makan pun sedap....siap tambah..kan dah kata kita cuma rancang...macam disini ..tak adanya ayam Mc D..ayam berempah ada..ha,ha

Yang pasti aku selawat banyak-banyak..dan parking senang....Allah dengar bisikanku dan kembalikan ingatanku..pada waktu hingusan....Subhanallah!Allahuakbar!

P/S; Perlu ke GPS, hakikatnya aku belum lagi tak pernah sampai sesat ...KOMPENGGG NANTI SESAT BARAKKK, ka,ka...sampai la rumah yang aku nak pergi tu...actually lebih enjoy dgn original N.A.V.I.G.A.TOR, kan,kan

Comments

Wanna said…
Tie ni rajin le berjalan....bagus2. bestnya jadi macam Tie, boleh bawak diri walau xde laki di sisi! I kagum dengan U tau...
Wanna, Rupanya Allah nak suh kita berdikari thats y dia bagi hubby tak ada selalu...kalau tak aku nak isi minyak keta pun tak pandai...nanti kita g jalan sama-sama bawak anak k :)

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu