Lunch Date With Hubby @ Pavilions Tony Roma's

mmmm...tetiba jer lunch ala western today...alamak picture pun dah terbalik-balik dah....tak pe la...sebenarnya nak makan kat foodcourt pavilions jer...kat situ ada banyak pilihan...macam-macam ada....sekali encik suami teringat pulak tekak lama i ni...pernah bagitahu nak makan kat Tony Roma's...so dia pun kata jom...aku kalau dia ada...mmm...manyak seronok la...kalau aku pergi sendiri mesti aku kena bayar sendiri...hik,hik....

Bila hubby ada..mesti la dia belanja...makan 2 set pun dah cecah....
RM144.50
Rib dia sangat sodappp.....tengok picture.....kecik jer satu-satukan...aku dapat makan satu jer...ohhh...yang real besar punya...
Yang ni sebelah ayam daa....aku pun makan part peha jer....selebihnya aku tapau...untuk anak-anak....
Ada variety sos jugak....
mmmm...roti dia ala french bread kut....so keras la sikit....roti dia tak boleh lawan dengan Marcianos...my feberet steak @ KL ni...
Air kat sini tak banyak pilihan...aku amik cranberies juice...hubby punya kopi apa ntah....
Anak-anak...kita ajak tak nak ikut....aku ni suka jer tag dorang supaya dorang jealous...ha, kan dah rugi.....tapi mak ni...baik hati...takkan la nak balik tangan kosong...mesti tapau jugak untuk anak-anak erk... :)

Comments

Gorgeous78 said…
hamoi2...tony roma's gitu....hehehe...alhamdulillah...kl x, meleleh air liur baby nanti...apa hajat lagi tie...cepat mintak pd en suami....anyway, dada ayam tu nmpk sedap jer....nyum...nyum....
bestnya tie, anak2 dah besar boleh date selalu....kalau de, kena heret belaka lah...heheh..pas tu kena hadapi karenah rayyan, memang katakan tidak kepada retoran xclusif lah buat masa ni....huuhuh
cha, ayam tu nampak sedap...tapi jujur sedap ayam nandos lagi :)
aku order sebab impress tgok cam sedapa jugak...:)
ha,ha...nak makan sup kat BSN jer dengan tasya...hik,hik

De,mmm tak syok gak...dorang bila dah besar susah nak bawak jalan....tapi...masa exlusive dengan suami ada bagus jugak sebenarnya..kalau ada dorang..tak kena cara dia...mmm...balik rupa bebudak 2 thn jugak...
Gorgeous78 said…
ooo...ye ke?....indah rupa jer lah yer....
jom tie....next week lunch kat BSN....

De, bila nak dtg KL...calling2 lah kitorg...

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu