Sale Sana Sini

Hari ni hari menunggu delivery cabinet Tv baru....tak dikunjungtiba...puas menunggu...sampai pergi lunch pun kul 3.30 petang....
Ni kabinet Tv lama...tak igt dah berapa harganya...dah lenduk dek TV LCD tu....Encik Suami..selalu jer perli aku...maklum le aku yang beli....Aku apa jer yang murah...aku sambar jer....minggu lepas...aku pergi survey kabinet TV, sekali...jumpa kedai perabut buat Sale....aku pun tak ingat nama kedai apa?tapi tepi jalan Ampang jer...Jalan MRR2...nanti kalau aku pergi kedai tu aku amik gambar eh...
Kalau aku tengok jer kabinet ni...maner la aku mampu.....tengok rege pun dah takut....setakat kabinet TV 3k...better aku sambar Ipad.....tapi...kedai ni buat sale 70%...so regenya jadi RM900...apa lagi...suami terus letak deposit...tapi sebelum tu pusing jugak kedai lain....nak dapat kayu macam ni...memang tak dapat....ada 2,3 pilihan jugak kat sini...
dan yang menjadi pujaan suamiku...aku juga la...yang mempengaruhinya...ni dia....
Sepatut, Mr kedai perabut tu kata pukul 12 tadi sampai..aku menunggu sampai pukul 3 petang tak sampai-sampai...dah dekat jer...bukan jauhpun...aku ni siap telefon orang kedai tu cakap aku lapar dah ni....nak pergi lunch....kemudian suamiku pulak telefon hantar besok ajer ler....kalau lori delay ke apa...itu masalah korang la...masalah aku tadi perutku dah keroncong...
Hopefully, besok dah sampai la.... :)

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu