Soal Jawab bersama Ustaz Azhar

Dulu masa zaman i bercontact lens, waktu berkerja site...ada orang tegur...eh cantik mata u....kalau dorang suka...kalau dorang tak suka...amboi-amboi ...kutuknya kita yer :(

Satu hari, i tertengok la status my fren kat FB ni...dia kata dia jarang buka contacts lens...dulu i pakai, hari-hari i bukak...i tanya la kawan i tu...woi kat tak mandi wajib ke? suka-suka jer woi eh...maklum la...rakan lama aku pun brutal...

Kena bukak ke katanya..aku sendiri pun tak pasti...sebab aku dulu ada orang tegur...aku masih jahil la tu...

satu hari aku bukak fan fage ustaz Azhar Idrus....terus i like and i view la...tengok ada jugak yang bertanya...jadi tanpa rasa syak wasangka...aku pun bertanya la seperti ini...hik,hik

suka pulak....eh...ni sharing jugak ni :)So sesiapa yang ada sedikit keliru boleh la berbuat demikian, macam aku ni, tanya jer eh........so sesiapa yang tak tahu...buat-buat tahu...sila refer pada para ulamak dulu ok.....

Comments

MM t..:) thanks for sharing..busy ngat ayu weekend ni...u take care k...

wassalamualaikumwbh...
MM t..:) thanks for sharing..busy ngat ayu weekend ni...u take care k...

wassalamualaikumwbh...
bz ngn abe la tu...t pun nasib la...abe pun sibuk...jadi sempat la berblog :)

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu