Siapa Tak Sayang Isteri Oiiii....

Aku selalu terfikir...kalau sesiapa yang layan baik dengan aku mesti aku dah rasa...macam aku ni nak tinggal dorang...dorang nak tinggal aku...macam sesuatu hubungan tu takkan kekal....bagus jer kalau kita selalu fikirkan pasal kematian....sekurang-kurangnya kita tidak lupa pada Allah....gitu ler lebih kurang

Back to my story...sebagai seorang isteri mesti dan pasti ada perasaan cemburu...tetapi cemburu yang berpada-pada la....aku juga tak terkecuali....

Semenjak diri ini mengandung lagi...rasa diri ini sangat beruntung....sebab...suami memberi kasih sayang umpama menatang minyak yang penuh....mana taknya...sebut ajer nak makan apa, nak apa...pada-pada la yer...semua diusahanya....indahnya hidup ini kan...kalau macam ni selalu....

Paling terharu...bila aku cerita pasal kuih gandus..suami berusaha mendapatkannya...walaupun menghampiri 4 jam menunggunya....bila dia hantar kat tempat kerja aku...bila dah aku bawa kuih gandus tu ke opis,,...aku sms sekali letak dah habis....dia sempat jer tya...awak sempat tak makan...sempat :)...tapi bila waktu malam...ketika mahu tidur nak jer cakap...suamiku...alangkah bahagianya...isteri ini bila suaminya menyayangi isterinya dengan penuh kesabaran....tak rugi jika seorang suami baik dengan isteri....mesti balasannya syurga....

Setiap langkah dan pertolongan yang dilakukan dirumah ini....selalu aku perhatikan....dan aku cukup bertuah...semalam suamiku...menunjukkan tangannya...dengan berkata...tajam betul sabun cuci pinggan ni...compare sabun kat offshore...sebelum tu dah sentuh...rasa kasarnya...rupanya bila aku tengok....tangan suami ku dah mengelupas...tapi aku bagitahu...itu la pengorbanan seorang isteri selama ni...dia senyum jer

Dan inginku katakan....Terima ksih Allah kerana menjadikan Jamisal sebagai suamiku...

Tetiba je kali ni...entry jiwang ehhhhh....weeee secara tutup muka malu2...

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Pantang Mommy Adam

Allah mencatur rezeki kita….

Syurga Makanan di Kuala Terengganu